Raffa
Frihetssymbol, TV-dronning, LGBTQ+-ikon: Raffaella Carrà er en legende som overskrider alle barrierer. Denne dokumentarserien følger hennes offentlige og private liv, faren som forlot henne i barndommen, hennes påståtte flørt med Frank Sinatra, kriser og gjenfødsler. Alt fortalt gjennom hennes mest ikoniske opptak, eksklusive bilder fra hennes private arkiver og ukjente historier fra de som virkelig kjente henne.