Camden
Fra Londons musikalske hjerte avslører "Camden" de ukjente historiene om hvordan dette hjørnet av London påvirket livene og karrierene til noen av verdens mest ikoniske artister. Gjennom arkivfoto, observasjonsopptak og intervju utforsker vi Camdens rike musikkhistorie. Artistene selv gjenopplever sin erfaring av Camden, fra første spillejobb til fullsatte arenaer, nattelivets fordeler og ulemper samt en ungdomstid viet til musikken. Camden er en feiring av energien og opprøret motkulturen fører med seg - som sett gjennom øynene til tidenes mest spennende artister, fra nåtid og fortid. Serien er et kjærlighetsbrev til et sted i London som har snudd folks liv på hodet, et sted som består som et unikt kreativt sentrum.