Ravens hjem
Bestevennene Raven og Chelsea er sammen igjen og oppdrar sine tre barn under ett tak! Ravens 11 år gamle tvillinger, Booker og Nia, og Chelseas 9 år gamle sønn Levi navigerer et kaotisk, men morsomt hjem som ofte inkluderer tvillingenes beste venn og nabo Tess. Raven ser fortsatt glimt av fremtiden, men hun er ikke den eneste i familien som gjør det: Booker har den samme evnen. Selv om fremtiden ikke alltid er krystallklar, samme hva situasjonen er, finner de alt ut sammen som én stor, lykkelig familie.