The Acolyte
Hundre år før Imperiet har jediordenen og Den galaktiske republikken blomstret i århundrer uten krig. På denne tida setter en etterforskning av en sjokkerende rekke forbrytelser en jedimester opp mot en farlig kriger fra fortida.