Star Wars: Tales Of The Empire
En seks episoders reise i det fryktsomme galaktiske imperiet, sett gjennom øynene til to krigere på ulike veier. Handlingen er satt i forskjellige epoker. Etter å ha mistet alt, drar unge Morgan Elsbeth gjennom det stadig større Imperiet på veien mot hevn, mens tidligere jedi Barriss Offee gjør det hun må for å overleve en galakse i rask endring. Valgene de tar vil definere skjebnene deres.
Morgan får muligheten til å svare for forbrytelsene sine, men søker i stedet sin skjebne.