Touch the Sound
In deze documentaire worden geluid en ritme onderzocht door de ervaringen van de wereldberoemde percussioniste Evelyn Glennie, die vrijwel doof is. Er wordt vastgelegd hoe zij de vibraties op een unieke manier voelt in een boeiende reis naar de waarneming van de wereld door middel van geluid, zelfs als dat geluid ontbreekt.