Ed Sheeran: The Sum of It All
Internationale superster Ed Sheeran geeft in deze openhartige serie een kijkje in zijn leven.
Ed vertelt het verhaal over zijn carrière en liefde, maar de plannen veranderen na schokkend nieuws.
Ed krijgt steun van vrienden, maar de weerslag van de dood van een vriend beïnvloedt zijn muziek.
Ed treedt op met zijn jeugdheld Eminem en deelt zijn nieuwe muziek voor het eerst met het publiek.
Na een eerbetoon aan Jamal krijgen Ed en Cherry goed nieuws en kijken ze terug op 'n turbulent jaar.