Lena's Farm
Samenwonen is niet makkelijk als je een excentrieke kikker, een dromerig biggetje, een wandelend, rampzalige hond of een van de andere bijzondere dieren op deze kleine boerderij bent. Maar wat er ook gebeurt, Lena houdt evenveel van ze allemaal.