Shaun het Schaap
Maak kennis met Shaun, Bitzer, de boer en de rest van de kudde tijdens hun avonturen op Mossy Bottom Farm. De vredige vallei verandert in een chaos wanneer Shaun zijn kudde meesleurt in allerlei avonturen en wanneer ze Bitzer in de maling nemen wanneer de boer niet kijkt.
De varkens breken in bij Shauns privéclub, stelen alle pizza's en gijzelen Timmy.
Shaun haalt Bitzer over om mee te doen met een potje cricket, tot ergernis van de mollen.
Shaun en de kudde helpen Bitzer zich te ontspannen wanneer een luie boerenknecht werk laat liggen.
De kudde herkent Shaun niet meer wanneer hij zijn uiterlijke kenmerken verliest.
De bezorging van een nieuwe hightech controlemodule veroorzaakt problemen op de boerderij.
Wanneer een van de varkens vrienden wordt met Timmy, wordt hij uit de groep gezet.
Bitzer, Shaun en de kudde zijn ervan overtuigd dat er een monster losloopt op Mossy Bottom Farm.
De kudde gaat een avondje uit en laat Bitzer achter om op kleine Timmy te passen.