Brilliant Corners: Liberia
Sam verkent hoe surftoerisme in Robersport nieuw leven inblaast in het postoorlogs Liberia. Hij ontmoet oude vrienden zoals Morris, ervaart genezing na de oorlog en ontdekt initiatieven zoals de 'Mama Liberia Sewing Cooperative' die empowerment van vrouwen bevordert.