Brilliant Corners: Jamaica
Op Jamaica gaat Sam naar het zuidoosten voor golven. Langs Bull Bay ontdekt hij de surfgeschiedenis van Boston Beach. Ondergedompeld in de lokale cultuur omarmt Sam het Jamaicaanse dialect en toont hij diverse Caribische kanten. Het zien van de voetbalvaardigheid van vrouwen leidt tot een gedenkwaardige dancehall-strijd.