Bristol Scout
Nadat hij de luchtvaartartefacten van zijn grootvader uit de Eerste Wereldoorlog heeft ontdekt, begint een man aan een 14 jaar durend avontuur om het legendarische Bristol Scout-gevechtsvliegtuig te herbouwen. Hij volgt de originele specificaties en wil de eerste piloten eren door het iconische vliegtuig over de slagvelden te laten vliegen waar zijn grootvader ooit vloog.