Iron Man en Zijn Fantastische Vriendjes
'Marvel's Iron Man en Zijn Fantastische Vriendjes' volgt de avonturen van beste vrienden en super-genieën als ze samenwerken om problemen op te lossen en hun stad te beschermen.