Iron Man & Hulk: Heroes United
De verpletterende en brute kracht van de Hulk en Tony Starks hightech denkvermogen komen samen in de strijd tegen Zzzax, een ogenschijnlijk onoverwinnelijk, energievretend monster dat de wereld dreigt te vernietigen.