Gek van Oranje
Gek van Oranje is een feelgood mozaïekfilm, die zich afspeelt tijdens die paar weken dat Nederland zijn doe-maar-gewoon mentaliteit van zich afschudt en helemaal opgaat in de totale oranjegekte.