No Mas
In de gouden eeuw van het boksen (de jaren 80) volgen we het meeslepende verhaal van twee fascinerende rivalen in de boksring. In 1980 stonden ze binnen een tijdspanne van vijf maanden twee keer tegenover elkaar en deze gevechten zijn echte klassiekers.
In de gouden eeuw van het boksen (de jaren 80) volgen we het fascinerende verhaal van twee rivalen in de boksring. In 1980 stonden ze binnen een tijdspanne van vijf maanden twee keer tegenover elkaar en deze gevechten zijn echte klassiekers. Sugar Ray Leonard is een Amerikaanse held die onder het brede publiek bekend werd toen hij in 1976 goud won op de Olympische Spelen. Hij neemt het op tegen de latino-kampioen Robert Duran, een van de taaiste - en volgens sommigen gemeenste - vechters aller tijden. De twee gevechten waren dramatisch en meeslepend, maar werden vooral beroemd door twee woorden die Duran uitsprak. Een bijzondere afsluiting van een mysterieuze en verrassende intrige.