Strangeways Here We Come
Zwarte komedie met Michelle Keegan (Our Girl) en Perry Fitzpatrick (Line of Duty). Wanneer de wanhopige bewoners van een flatgebouw vast komen te zitten in schulden, besluiten ze hun woekeraar te doden na een uit de hand gelopen feest. Maar wanneer een harde, compromisloze vrouw lastige vragen begint te stellen, begint de groep in paniek te raken.