Big Business
Bette Midler en Lily Tomlin spelen in deze komedie over een verdraaid lot van twee paar identieke tweelingen die verwisseld zijn bij de geboorte. Veertig jaar later kruisen hun paden zich tussen de drukte van Manhattan en het resultaat is een onvervalste heksenketel. Het Plaza hotel is het toneel voor dit klassieke geval van verkeerde identiteiten, gespleten persoonlijkheden en dubbele problemen.