Freaky Friday
Van plek verwisselen was nog nooit zo grappig, en het kan alleen op vrijdag de dertiende! Op die datum verwisselt de vrijgevochten Annabel (Jodie Foster) van lichaam met haar strikte moeder Ellen (Barbara Harris), wat haar verantwoordelijk maakt voor het hele huishouden. Intussen moet Ellen, in het lichaam van haar dochter, leren omgaan met de enorme uitdagingen die school, type-examens en hockeywedstrijden bieden... en nog veel meer! Bevat beelden van roken.