Snatched
Als haar vriendje haar dumpt vlak voor ze op een exotische vakantie gaan, haalt Emily Middleton (Amy Schumer) haar moeder Linda (Goldie Hawn) over om met haar naar het paradijs te reizen. Emily en Linda realiseren zich dat hun verschillen als moeder en dochter verwerken – op een onvoorspelbare, hilarische manier – de enige manier is om te ontsnappen uit hun waanzinnige jungle-avontuur.