Date Night
Om de sleur in hun relatie te doorbreken, besluiten de Fosters uit eten te gaan in het populairste restaurant van Manhattan. Tegen hun zin komen ze terecht in allerlei verwarrende situaties, wat het begin zal zijn van een waanzinnige nacht… Beleef een onvergetelijke avond met dit meesterwerk vol actie en humor.