Achter de attractie
Maak met 'Achter de attractie' een ritje achter de schermen van de meest iconische en geliefde attracties van de Disney-parken. Hoe kregen de imagineers het voor elkaar om de Haunted Mansion te vullen met 999 vrolijke geesten? Wanneer vertrok Pirates of the Caribbean naar Anaheim? Van Jungle Cruise tot Star Wars: Galaxy’s Edge en nog veel meer: de Disney Parken hebben miljoenen mensen versteld doen staan. Kijk mee en ontdek hoe ze dat gelukt is.
Het verhaal achter Jungle Cruise zit vol wendingen, technologische tovenarij - en slechte grappen!
5, 4, 3 - het verhaal van Space Mountain zal je aan je stoel laten kleven - 2, 1, lancering!
't Ongelooflijke verhaal van hoe deze iconische Disney-bestemming werd gebouwd -maar niet door Walt!
Ontdek hoe deze geliefde attractie het publiek voor het eerst in vervoering bracht op in New York!
Iedereen aan boord! Alles beweegt in Disney Parken, vooral de gasten - over land, water en lucht.
Deze ongekende presidentiële attractie op Liberty Square brengt onze opperbevelhebbers tot leven.