Eén dag bij Disney
Ontdek de fascinerende, inspirerende en persoonlijke verhalen van 10 mensen achter de magie van Disney. Door de lens van directeur Bob Iger volgen we elk onderwerp, inclusief een legendarische animator, de vrouw die de volgende generatie Imagineers leidt, en Robin Roberts van GMA gedurende een hele dag voor een intiem kijkje. Verteld door Sterling K. Brown.
Eén dag bij Disney is een lange documentaire waarin de fascinerend, inspirerende en persoonlijke verhalen van 10 ongelooflijke mensen achter de magie van Disney worden belicht. Door de lens van directeur Bob Iger volgen we elk onderwerp, inclusief een legendarische animator, de man die de volgende generatie Marvel-superhelden ontwerpt, en Robin Roberts van GMA gedurende een intieme blik op hun unieke reis. We krijgen een kijkje in de toewijding en verantwoordelijkheid die ze voelen om de creativiteit, innovatie en uitmuntendheid voort te zetten bij Disney. Of het nu gaat om de eerste Spaanse productie van The Lion King tot leven te brengen voor een publiek in Madrid of om de meest bedreigde diersoorten op onze planeet te behouden, elk van onze onderwerpen heeft een missie om de wereld een betere plek te maken terwijl ze een beetje Disney-magie verspreiden. Verteld door Sterling K. Brown.