Reasonable Doubt
Mensen veroordelen Jax Stewart vanwege haar bedenkelijke waarden en normen, en uitzinnige interpretaties van de wet, totdat ze zelf in de problemen zitten. Dan zien ze haar zoals ze werkelijk is: de meest briljante en onbevreesde advocaat in Los Angeles, die het rechtssysteem trotseert als ze de kans krijgt.
Tijdens de juryselectie ontdekt Jax en haar team dreigingen uit Ozzies verleden en heden.
De verdediging gokt op een risicovolle eerste getuige en haalt Ozzies diepste trauma naar boven.
Het nieuws van Mama Lu zet Jax aan het denken over haar eigen angsten en ideeën over ouderschap.
Geheimen komen aan het licht. Een schokkende ontdekking zet Ozzies ouders flink onder druk.