Een groep heldhaftige brandweermannen van kazerne 19 in Seattle – van de commandeur tot de nieuwste rekruut – riskeert leven en hart tijdens en na hun dienst. Deze dappere mannen en vrouwen zijn net familie, letterlijk en figuurlijk, en samen zetten ze hun eigen leven op het spel als hulpverleners die anderen redden.