Helium
De jonge Alfred ligt op sterven. Wanneer de vreemde conciërge van het ziekenhuis Enzo hem vertelt over Helium, een magische fantasiewereld, vindt hij een plek waar hij zijn problemen kan vergeten. Alfred hervindt de vreugde en het geluk van zijn leven.