Bears
Disneynature komt met Bears, een episch verhaal over een echte berenfamilie. Moeder Sky leert haar twee kinderen, Amber en Scout, over de belangrijkste lessen in het leven. Met als achtergrond de wildernis van Alaska, begint hun tocht wanneer de winter eindigt. Ontwakend uit de winterslaap, worden ze geconfronteerd met de koude en spannende, maar gevaarlijke buitenwereld.