Wings of Life
Een intieme kijk op de ongelooflijke - en steeds meer bedreigde - wezens waar een derde van 's werelds voedselvoorraad van afhangt.
Deze door Meryl Streep ingesproken intieme kijk op vlinders, kolibries, bijen, vleermuizen en bloemen, is een viering van het leven. Een derde van 's werelds voedselvoorraad hangt af van deze ongelooflijke - en steeds meer bedreigde - wezens. Wings of Life is geregisseerd door Louie Schwartzberg en gebruikt filmtechnieken die deze helden van onze planeet in spectaculair detail weergeven.