The Love Bug
Hij is de ster met de meeste humor per liter. Het is Herbie, de innemende auto met een eigen willetje. Dean Jones, Michele Lee en Buddy Hackett spelen samen met Herbie in deze klassieke komedie met het gas op de plank. Jones speelt de door pech achtervolgde coureur Jim Douglas, die met tegenzin in het kleine autootje stapt. Douglas denkt dat het aan hem ligt dat hij opeens alles wint, en niet aan Herbie, maar uiteindelijk beseft hij hoe waardevol de auto is als een gemene rivaal Herbie probeert te stelen om er zelf in te racen. Bevat beelden van roken.