Herbie Goes Bananas
Als Herbie van Puerto Vallarta naar Brazilië gebracht wordt voor een autorace, raakt de boel ontspoord door een verstekeling in Herbie's kofferbak: een wees die een schatkaart van de Inca's heeft gestolen van een crimineel, die hem nu achterna zit.
De internationaal bekende Herbie, ieders favoriete Kever, laat op exotische locaties in Centraal-Amerika zijn 'car-isma' en snelle humor zien in deze komedie vol actie en stunts. De lol begint als Herbie op pad gaat naar de Grande Premio autorace in Rio de Janeiro met zijn twee nieuwe eigenaars. Onderweg worden ze afgeleid door een smokkelaarsbende, geplaagd door een kleine zakkenroller en gepest door een woedende stier. Bevat beelden van roken.