The Right Words
Kenza, 15, en haar jongere broertje Madhi, 13, vernederen elkaar regelmatig op sociale media. In de bus stelt Kenza haar naïeve en romantische broertje op de proef: hij moet Jada zijn liefde bekennen, het meisje waar Madhi verliefd op is, ook al kent zij hem niet.