Documentaires, Sport
In de Inuit-mythologie wordt Sedna, een jonge vrouw, gedwongen te trouwen met een kwaadaardige sjamaan. Ze overtuigt haar vader om haar te redden, maar ze worden geconfronteerd met een storm. De vader gooit Sedna overboord en ze wordt de Godin van de Groenlandse wateren. Een groep skiërs verkent de legende aan boord van 'La Louise', waarbij ze de waarheid ontdekken.