This Means War
This Means War is een explosieve actiekomedie over twee spionnen (Chris Pine & Tom Hardy) die met elkaar concurreren om een vrouw (Reese Witherspoon) te veroveren en daarbij de sluwste en buitensporigste spionagetrucs toepassen om elkaars versierpogingen te saboteren... met hilarische gevolgen.