Marvel Studios' Avengers: Age of Ultron
Met Tony Starks goede bedoelingen creëert hij met kunstmatige intelligentie per ongeluk Ultron, een monster dat wereldvrede wil bereiken door massavernietiging. De Avengers moeten hem verslaan en de mensheid redden.