Dying for Sex
Nadat Molly Kochan de diagnose van uitgezaaide borstkanker heeft gekregen, besluit ze haar man te verlaten om voor het eerst in haar leven haar seksuele verlangens te onderzoeken, waarbij ze wordt gesteund door haar beste vriendin Nikki.
Dying for Sex van FX is geïnspireerd op het waargebeurde verhaal van Molly Kochan, dat zij voor het eerst deelde in een podcast die zij samen met haar beste vriendin Nikki Boyer had gemaakt. Nadat Molly de diagnose van uitgezaaide borstkanker heeft gekregen, besluit ze haar man Steve te verlaten en begint ze voor het eerst in haar leven haar seksuele verlangens in alle aspecten te verkennen. Om dit avontuur aan te gaan, wordt ze gesteund door haar beste vriendin Nikki Boyer, die tot het einde aan haar zijde blijft.
Molly en Nikki bezoeken een seksfeest en Molly's verlangens leiden haar naar onverwachte plekken.
Molly ziet haar verleden onder ogen, terwijl Nikki moeite heeft met het vinden van balans.