When in Rome
Wanneer Beth, een New Yorkse curator die ongelukkig is in de liefde, naar Rome reist voor de trouwerij van haar zus, wordt ze verrast door een verliefdheid. Snel teleurgesteld, vist ze demonstratief muntjes uit de Fontein der Liefde, waarbij ze de passies van ongeschikte aanbidders aanwakkert. Maar als een charmante verslaggever voor haar valt, moet Beth achterhalen of hij de ware is.
Wanneer Beth (Kristen Bell), een New-Yorkse curator die ongelukkig is in de liefde, een wervelende reis maakt naar Rome voor de trouwerij van haar zus, wordt ze verrast door een onverwachte verliefdheid. Snel teleurgesteld als ze is, vist ze demonstratief muntjes uit de befaamde Fontein der Liefde, waarbij ze op magische wijze de passies van komisch ongeschikte aanbidders aanwakkert. Maar als een charmante verslaggever (Josh Duhamel) keihard voor haar valt, is Beth sceptisch: is hij de ware of is hij alleen maar gefascineerd? Mis het hilarische acteerwerk van deze steracteurs niet; je zult het keer op keer opnieuw willen zien.