The Hot Chick
Een aantrekkelijke en populaire tiener die niet bepaald aardig is voor anderen komt terecht in het lichaam van een oudere man en moet proberen haar eigen lichaam weer terug te krijgen.
De hilarische Rob Schneider is gigolo geweest. Hij is een dier geweest. En nu zorgt een vloek ervoor dat hij iets wordt wat hij nog nooit is geweest: een vrouw! Jessica Spencer is het mooiste en populairste meisje op school. Maar ze krijgt een flinke klap te verwerken wanneer ze plotseling wakker wordt in het lichaam van een wat morsige man van een jaar of dertig (Schneider) en ze ontdekt al snel dat het niet meevalt om te leven als meisje dat het moet hebben van haar looks als ze zich iedere dag moet scheren! Hoe kan Jessica haar vrienden (Anna Faris, Matthew Lawrence en Eric Christian Olsen) ooit ervan overtuigen dat zij het echt is? En hoe kan ze zichzelf terugveranderen in een tienermeisje? The Hot Chick is een maffe en krankzinnige comedy waar iedereen van zal genieten, of je nou een man bent of een vrouw!