House of Stassi
House of Stassi volgt reality-icoon Stassi Schroeder. In deze serie maakt ze haar langverwachte comeback op tv, omringd door haar dierbaren. Zij moeten een tandje bijzetten om haar ambitie bij te houden. Maar als de camera's draaien en de waarheid vastleggen, komen haar relaties onder druk te staan.