Tim Burton’s The Nightmare Before Christmas
Omdat hij geen zin meer heeft in Halloween, wil pompoenkoning Jack Skellington vast met kerst beginnen. Maar zijn missie brengt de Kerstman in gevaar en bezorgt alle jongens en meisjes nachtmerries.
Betreed een magische wereld in het verhaal van Jack Skellington, de pompoenkoning van Halloweenstad. Omdat hij genoeg heeft van zijn oude trucs, wil hij meer en zo stuit hij al snel op de wonderlijke magie van Kerststad. Als Jack besluit deze vreugdevolle feestdagen mee te nemen naar Halloweenstad, blijkt dat hij de rol van de Kerstman over wil nemen. Sally de lappenpop moet de zaak weer rechtbreien.