De Reuzenperzik
Nadat een jongetje een spin op dappere wijze heeft gered van z'n wrede tantes, komt hij in het bezit van magische krokodillentongen. Als hij ze in de tuin laat vallen, groeit er een enorme perzik uit.
In dit verhaal, geïnspireerd op Roald Dahls populaire kinderboek, krijgt het jongetje James magische krokodillentongen in z'n bezit nadat hij op dappere wijze een spin uit de handen van z'n wrede tantes heeft gered. Als hij ze per ongeluk in de tuin laat vallen, groeit er een enorme perzik uit. Daar binnenin vindt hij een stel insecten zo groot als mensen, die hem helpen te ontsnappen aan z'n ellendige bestaan en zijn treurige verleden het hoofd te bieden tijdens een magisch avontuur. Bevat beelden van roken.