Secret Invasion
In de Marvel Studios-serie 'Secret Invasion' komt Nick Fury erachter dat een factie van gedaante verwisselende Skrulls bezig is met een clandestiene invasie van de aarde. Fury voegt zich bij zijn bondgenoten, onder wie Everett Ross, Maria Hill en de Skrull Talos, die een leven voor zichzelf op aarde heeft opgebouwd. Samen voeren ze een race tegen de klok om de invasie te voorkomen en de mensheid te redden.