Marvel Studios' Iron Man 2
Tony Stark heeft zichzelf bekendgemaakt als Iron Man en voor wereldvrede gezorgd... denkt hij, tenminste. Al snel komt hij erachter dat een maniak eropuit is om hem kapot te maken en dat de technologie die zijn leven moest redden, langzamerhand zijn dood wordt.