History: The Interesting Bits
Acht snelle afleveringen met animatie, archiefbeelden en reconstructies om de grappige, verontrustende, rare, maar altijd interessante dingen uit de geschiedenis te onthullen.
Wie waren er kandidaat, wie heeft het presidentschap gewonnen en hoe behoud je deze topbaan?
Koninkrijken en levens zijn gewonnen en verloren door geheimen. We ontmoeten interessante spionnen.