Silly Little Game
In 1980 richtte een groep schrijvers en wetenschappers in La Rotisserie Francaise in New York een eigen honkbalcompetitie op: The Rotisserie League. Het spel werd snel populair en nu is fantasy-sport een miljardenindustrie met 30 miljoen deelnemers. Zie hoe en door wie het spel bedacht is. De bedenkers hadden geen idee wat ze na zouden laten.