Dashing Through the Snow
Eddie Garrick is een goedaardige man die niet meer in het wonder van kerst gelooft. Als hij kerstavond doorbrengt met zijn negenjarige dochter Charlotte, raakt hij bevriend met een mysterieuze man in een rood pak die Nicolaas heet.
Een hilarisch en ontroerend verhaal over de kerstavond van een maatschappelijk werker uit Atlanta en zijn dochter waardoor hij de vreugde en magie van de feestdagen terugvindt. Eddie Garrick is een goedaardige man die kerst de rug heeft toegekeerd na een traumatische ervaring in zijn jeugd. Op verzoek van zijn vrouw, Allison, neemt maatschappelijk werker Eddie hun negenjarige dochter Charlotte mee naar zijn werk op kerstavond, waar ze een mysterieuze man in een rood pak ontmoeten die Nicolaas heet. Eddie denkt dat de man verward is en professionele hulp nodig heeft, maar als hij een lokale politicus boos maakt, gaan hij en Charlotte op een magisch avontuur dat zijn geloof in kerst terug zou kunnen brengen.