Predator: Killer of Killers
Deze geanimeerde anthologiefilm volgt drie van de meest meedogenloze krijgers in de geschiedenis van de mensheid. Een Viking-plunderaar die haar jonge zoon begeleidt op een bloedige zoektocht naar wraak, een ninja in het feodale Japan die zich tegen zijn samoerai-broer keert in een brute strijd om de opvolging en een piloot uit de Tweede Wereldoorlog die de lucht in gaat om een buitenaardse dreiging voor de geallieerden te onderzoeken.