Predator
Tijdens een missie in een Midden-Amerikaanse jungle wordt een team van commando's onder leiding van majoor Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) opgejaagd door een woeste buitenaardse krijger.
Majoor Dutch Schaefer (Arnold Schwarzenegger) is de leider van een doorgewinterde militaire reddingseenheid die op zoek is naar bondgenoten die gevangen zijn genomen door guerrilla's in de Latijns-Amerikaanse jungle. Hoewel het in eerste instantie een geslaagde missie lijkt, gebeurt er plotseling iets gruwelijks en onverklaarbaars: een voor een worden de mannen gedood door een genadeloze, onzichtbare, schijnbaar niet te stoppen buitenaardse vijand.