Big Cat Games
Welke kat is de beste? In Big Cat Games nemen leeuwen, tijgers en cheetah’s het tegen elkaar op. Als de tests afgerond zijn, wordt één soort tot de kampioen gekroond – de koning van de katten. Grote-kattenspecialist Boone Smith bedenkt uitdagingen in deze wedstrijd. Omdat dit nooit geprobeerd is, kan er van alles gebeuren in Big Cat Games.