Go Figure
Katelin Kingsford heeft er alles voor over om wereldkampioen kunstschaatsen te worden. Als haar beroemde Russische coach haar een kans geeft om te trainen waar zij lesgeeft, moet Katelin alles opofferen. Ze begrijpt alleen niet waarom ze bij het meisjes-ijshockeyteam moet om een beurs te kunnen krijgen. Kan de sierlijke Katelin punten scoren in de ruige wereld van ijshockey?