Homies
Vier klunzige flatgenoten raken per ongeluk verwikkeld in een drugsconflict en moeten 22 kilo cocaïne binnen een week verkopen om uit de problemen te raken bij de Russische maffiosi bij wie ze nu in het krijt staan.